הצהרת נגישות
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
אתר זה מופעל על ידי תוכנת הנגשה של חברת “UserWay” ומופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר להיצמד להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.1 לרמה AA. התוכנה כפופה לתנאי שימוש היצרן.
באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים.
- אנו מעמידים לרשותכם רכיב נגישות מתקדם של חברת UserWay הנגשת אתרים, המופעל על ידי שרת נגישות ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר לשפר את תאימותו להנחיות הנגשת תוכן האינטרנט (WCAG 2.1).
- ניתן להפעיל את תפריט הנגישות של UserWay על ידי לחיצה על סמל תפריט הנגישות שמופיע בפינת הדף. תפריט הנגישות והטכנולוגיה שמופעלת על האתר מאפשרים אופציות רבות כגון:
- התאמת האתר למשתמשי קורא מסך, אפשרות לניווט באמצעות מקלדת, הגדלת פונטים, עצירת הבהובים, ניגודיות, הדגשת קישורים, שינוי פונט, ועוד אפשרויות רבות, תוסף הנגישות תומך בתוכנות קורא מסך: JAWS, NVDA ועוד.
- יש לציין כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ותתקלו בחלקים שטרם הונגשו.
- אם מצאתם ו/או נתקלתם בקשיים בגלישה באתר בנושא הנגישות או בכלל, נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור ו/או מייל עם דיווח על הבעיה, לרכז תחום הנגישות בחברה:
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
פניה לרכז הנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה:
שם: קייט סורקין
טלפון: 052-8131020
אימייל: [email protected]
כתובת למשלוח דואר: הרב מובשוביץ 25, הרצליה. מיקוד: 4640525.
* יש לעדכן את פרטי רכז/ת הנגישות בחברה ויותר מאמצעי התקשרות אחד עימו.* ניתן לבצע קישור לטופס יצירת קשר לקבלת משוב ייעודי בנושא נגישות
רשת סמארטפט פועלת להנגשת המערך הלוגיסטי מתוך רצון לתת שירות לכלל לקוחותיה וכן כמתחייב בחוק.
הסדר נגישות במערך הלוגיסטי כוללות הנגשה פיזית והנגשת השירות:
- במערך הלוגיסטי של הרשת קיימת כניסה נגישה לאיסופי הזמנות ואפשרות לקבלת שירות נגיש מנציג.ת מכירות.
- קיימת אפשרות לביצוע הזמנה טלפונית באמצעות וואטסאפ ותקשרות ישירה עם נציג.ת המכירות, לבצע את הקניה ולתאם הובלה ומסירה של המוצרים לבית הלקוח.ה.
- נציגי המכירות והשירות הונחו והודרכו למתן שירות לאנשים עם מוגבלות. לבקשת לקוח.ה, יסופקו התאמות נגישות בשירות השליחות לרבות שליחת הודעת SMS ללקוח.ה טרם הגעת של השליח.ה ליעד.
- להתאמות ו/או הסדרי נגישות בעת ביצוע הרכישה ו/או לצורך תיאום וקבלת המשלוח אנא פנו [email protected] או התקשרו לשירות או שלחו הודעה בוואטסאפ.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות באמצעי ההתקשרות הבאים:
בטלפון: *6808
בכתובת המייל: [email protected]
בוואטסאפ: 052-8131020